Azokon a részeken, ahol nem lehet 48 lóerőnél többet kimotorozni, a Honda CB500F a tulajdonosának boldog perceket okoz. Másoknak meg idegzsábát.
Elolvasom »A Yamaha csak keveset vett el az R1-ből, így az egyik legördögibb, ám mégis használható nakedet hozták létre az MT-10 képében.
Elolvasom »Az amerikai legendagyár egyik legkarizmatikusabb gépe, a Road Glide új blokkal és felfüggesztéssel indul neki a jövőnek. Elképesztően jó lett!
Elolvasom »A Suzuki SV650 rövid kihagyás után 2016-ban visszatért, hogy megismételje a múltbéli sikereket. Lássuk, mennyi esélye van rá!
Elolvasom »A családi egyterű mellé gyakran kell egy második jármű is, ami keveset fogyaszt, fürge és praktikus. A Honda NC750S pont ilyen.
Elolvasom »A Yamaha XV950 Racer kiválóan ötvözi a régi sportmotort a mai modern technikával. Kellően kemény és klasszikus, mégis egy használható motor.
Elolvasom »A Triumph retro üdvöskéje, a Bonneville jelentősen megváltozott: igazi nehézbombázó lett belőle. A T120 pedig végre boncasztalunkra került.
Elolvasom »A bajorok gyors szaporodásnak indult Heritage modellcsaládjának második tagja a terepezésre alkalmassá tett R nineT, a Scrambler.
Elolvasom »A Yamaha egy izgalmas, az éjszakai motorozást sokkal biztonságosabbá tevő újítást mutatott be. Nézzük, hogy működik a kanyarfény a gyakorlatban!
Elolvasom »A középkategóriás túramotorok mezőnye egy izgalmas, mégis mindenben a realitások talaján mozgó versenyzővel bővült: itt a Yamaha Tracer 700.
Elolvasom »A BMW F700GS típusát legtöbben csak kényszerű belépő modellnek tartják, pedig az ésszerűen gondolkozó motorosoknak maga lehet a tökély!
Elolvasom »A Yamaha XSR900 klasszikus, múltat idéző külseje egy modern és vad csupasz motort rejt magában. Igazi kőkemény férfijáték!
Elolvasom »