Minden negatív gondolatot megcáfol a Harley Davidson legújabb üdvöskéje, a Dyna családba tartozó Low Rider. Mostantól másként fogok tekintenki az amerikai vasakra.
Elolvasom »A BMW minden tudását belegyömöszölte az S1000R-be. Lehetsz akármekkora fakezű, ez a motor akkor sem ver oda téged az aszfalthoz - egyszerűen zseniális gép.
Elolvasom »Elődeivel évtizedeken át nyerték a legnagyobb terepversenyeket. Nézzük, mit tud a klasszikus külsejű ősendúró mai változata, a Scrambler!
Elolvasom »Európai szemmel is csak középkategóriás, mégis az amerikai piacra készült a CTX700D. No de a helyét itt kell hogy megállja. Lássuk, miként!
Elolvasom »A BMW R1200RT is megkapta a GS sorozatban megismert vízhűtéses bokszer motort. Alaposan kifaggatuk, mitől is ő a túramotorok etalonja.
Elolvasom »A neve nem változott, az idei modellévre datált R1200GS Adventure mégis egy teljesen új motor. Mindenben jobb elődeinél - talán túl jó is.
Elolvasom »A BMW C1 különleges helyet foglal el a bajorok motorkerékpár-palettáján. Sokan nem is tartják igazi propelleres motornak, sokan motornak sem. Most kiderül, milyen is valójában.
Elolvasom »Miben különbözik a Super Ténéré Worldcrosser, azaz a világjáró változat a mezei Super Tehéntől? Egy rövid teszt keretében kifaggattuk a Yamaha nagy túraenduróját.
Elolvasom »Gondoltatok már arra, hogy Japánnak vagy egy kevésbé ismert arca is? Íme egy motor az igazi sötét oldalról, a jakuzák világából: ez a Yamaha MT-09!
Elolvasom »A Honda elkészítette a hajdan legendás Monkey nevű kismotor modern, a mai követelmények szerint újragondolt változatát. Lássuk, milyen lett!
Elolvasom »Két kuplungmentes túramotor. Ami persze olyannyira nem igaz, hogy kettőjüknek három tengelykapcsolója is van, kuplungkarjuk még sincs egy sem.
Elolvasom »A Yamaha nagy túramotorja hosszú várakozás után teljesen megújult. Első pillantásra nem akkora a változás, mint valójában. Ismét kuplungkar nélkül járt nálunk.
Elolvasom »