A kínai gyártók jönnek fel, mint a talajvíz: sorra mutatják be, hogy mit tanultak az elmúlt években. Ez itt a HR7 modelljük.
Elolvasom »Mi kell egy jól sikerült német-japán együttműködéshez? Egy Kawasaki retro chopper, egy profi német motor építő és persze némi nitró!
Elolvasom »Sokféle igényt és pénztárcát tudnak kielégíteni a Yamaha X-MAX robogók, amelyek 125-től 400 köbcentiméterig megújulva várják gazdáikat.
Elolvasom »Közúton határon motorozva, könnyen adódik olyan helyzet, amit a csodaelektronika sem old meg. Kawasaki ZX10R és Traction Control ide vagy oda...
Elolvasom »Hamarosan a Tokyo Motor Show színpadán debütál a Honda Riding Assist-e Concept, amely a japánok korábbi önegyensúlyozó tanulmányának folytatása.
Elolvasom »A kínaiak már a spájzban vannak és kalandozni csábítanak az új 650-es motorjukkal. Na de el fogunk indulni világkörüli útra a DS8 nyergében?
Elolvasom »A történet nem tanulságos, és igazán semmi értelme az egésznek. Mégis vicces, ahogy a gyalogos átsétál a zebrán veszteglő robogón.
Elolvasom »Angliában készült a felmérés, de a helyzet aligha jobb nálunk. A kutatás "főhősei" pedig vitán felül potenciális időzített autós bombák az úton.
Elolvasom »Ezúttal nem egy profi mérnök, hanem egy állatorvos épített egy elektromos motort. És valljuk meg, az ExoDyne nem is fest rosszul!
Elolvasom »Az egykerekezés kiválóan bizonyítja elkövetőjének motoros tudását. Gyakorolni azonban megfelelő körülmények között érdemes, és nem így!
Elolvasom »