No persze nem kell megijedni, nem a két cég lépett frigyre. A Fiat nem is kezd motorgyártásba. Egyedi dologról van szó, viszont nagyon különlegesről.
Elolvasom »A motoros világjárás egyik legismertebb párosa a McGregor-Boorman duó, akik két hosszú utukkal hatalmas népszerűségre tettek szert. A hírek szerint a sztori még nem ért véget.
Elolvasom »A fej-fej melletti küzdelemben Cyrill Despres előnybe került Marc Comával szemben: eddig mindketten három elsőséggel rendelkeztek. A francia most behúzta a negyedik strigulát.
Elolvasom »Vegyél két nagyon erős motort, mesteri lovasokkal. Egy V8-as Mustang rendőrautót, hogy üldözze őket. Egyenesen menni tilos!
Elolvasom »Hivatalosan is bejelentették, hogy az angol gyár kis köbcentiméteres modellt dob piacra. Az elsődleges cél India lesz, de azért csak mi is jól járunk!
Elolvasom »Legalábbis az Egyesült Államok piacán. Az amerikaikat is meglepte a hír: az orosz gyár eladásai 39 százalékkal növekedtek 2011-ben!
Elolvasom »A világ egyik legrégebbi motorgyártója soha nem forradalmi újításairól volt híres, így az is nagy szó, ha új modellel jelentkeznek. Most is ez történt.
Elolvasom »Egy olasz cég kimondottan a kerekesszékbe kényszerült embertársaink mobilitási gondjainak megoldására fejlesztett robogót.
Elolvasom »Évek hosszú során át megszokhattuk, hogy a világ legkeményebb terepversenyének motoros vetélkedésében a KTM versenyzőinek a közelébe nem ér senki. Idén mintha javulni látszana a helyzet.
Elolvasom »A Lazareth műhelyéből újabb vadállati vonalakkal felvértezett paripa került az utakra: ezúttal a Yamaha izommotorját, a VMaxot szabták különlegesre.
Elolvasom »