Az autókon évtizedek óta alapvető a kisebb koccanások hatását csökkentő lökhárító. Egy kínai feltaláló kidolgozta ugyanezt motorra is. Sokkoló!
Elolvasom »A Honda meglépte azt amit tőlük vártuk legkevésbé: utcára enged egy V4-es MotoGP replikát RC213V-S-néven!
Elolvasom »Megjelenése óta nagyon kellemes kis gép volt az F800R. Most nyúltak hozzá először alaposabban, és kigyomlálták az asszimetriát belőle.
Elolvasom »A soros négyhengeres ezres BMW motorkerékpár-család negyedik tagja is megérkezett: Milánóban közönség elé állt az S1000XR.
Elolvasom »A piacvezető japán gyártó Milánóba nem vitt újdonságot, mégis sokak álmát teljesítheti be megvillantott prototípusaival. Egyikük az új Africa.
Elolvasom »A motorokat nem szívesen hagyjuk éjszakára a szabad ég alatt, sem az időjárás, sem pedig a tolvajok miatt. Íme, a mobil garázs, hajléktalan kétkerekűeknek!
Elolvasom »Autókon már megszokottak a különféle fékrendszeri asszisztensek. A jövőben a motorokon is automata lassítóberendezések jöhetnek.
Elolvasom »A Ducati jövőjének legfontosabb blokkját tovább csiszolták, immáron a vezérlési időkkel játszva. A fenevad tompább fogakkal, de nagyobbat harap!
Elolvasom »Jövőre az MV Agusta visszatér a WSBK versenysorozatba, és ennek örömére piacra dobnak egy nagyon különleges F4-est, durva paraméterekkel.
Elolvasom »Az angol Matchless hivatalos fotón mutatta be legújabb modelljének az erőforrását. A klasszikus kétkerekű jövő héten mutatkozik be az EICMA kiállításon.
Elolvasom »