Kiemelt tartalom

A megvalósult álom – 8. rész

2008. július 16., szerda

„Leszállás előtt még szokás szerint megsimogattam a Bömöst és megköszöntem, hogy épségben hazahozott. Nálunk már csak ez a szokás. Az első éjszaka nem, de a rákövetkezőn már azt álmodtam megint Afrikában vagyok, csak egy kicsit még messzebb….”

Elolvasom »
Marokkói túrabeszámoló befejező rész

A Harley-Davidson megvásárolta az MV Agustát

2008. július 14., hétfő

Ahogy lenni szokott először kiszivárgott információ, majd cáfolat, most pedig hivatalos bejelentés formájában kaptuk a hírt: a Harley-Davidson 100 százalékos tulajdonosává vált a patinás olasz márkának, az MV Agustának. Mivel a Cagiva ez utóbbi tulajdonába tartozik, az amerikai cég egy csapással a Cagivát

Elolvasom »
Hivatalos: A Harley-Davidson megvásárolta az MV Agustát

Hirdetés

Szeptemberre érkezik a VFR1000

2008. július 06., vasárnap

Ha hinni lehet a Motociclismón megjelent információnak, a Honda elkészült a VFR1000-el, amely természetesen a VFR800-at fogja leváltani. Ha minden igaz szeptemberre már szériakészültségűvé válik az új VFR. (...)

Elolvasom »
V5-ös motorral érkezik az új Honda VFR

A megvalósult álom – 7. rész

2008. június 30., hétfő

A szomszéd asztalnál egy rém sovány kék öltönyös arab kávézik, tőle jönnek a hangok. Zolihoz fordulok, ő mégis csak állatorvos. „Embert tudsz gyógyítani?” „Nem”, válaszolja. „Egy kicsit sem?” „Szerintem hamarosan a szomszédban nagy baj lesz”, mondom. (...)

Elolvasom »
Marokkói túrabeszámoló 7. rész

A szonda

2008. június 25., szerda

A Honda DN-01 láthatóan igen nagy becsben van, hiszen még a márciusi motorkiállításon is körbe volt kerítve, hozzá sem lehetett nyúlni. El is csodálkoztam, hogy ilyen hamar kaptunk tesztmotort, amelyre a szokásosnál is jobban kellett vigyázni, hiszen ha jól tudom, ez az egy volt belőle az országban. Azt kell mo

Elolvasom »
Teszteltük a csodát: Honda DN-01

Szalagkorlát-csere EU-szinten

2008. június 18., szerda

Úgy tűnik igen hosszú egyezkedés után az európai szabványügyi tanács meghatározza az országok számára, hogy milyen szalagkorlátot kell alkalmazniuk. Ezek a korlátok lényegesen nagyobb biztonságot jelentenek a motorosok számára, mert egy baleset esetén nem lehet alácsúszni. (...)

Elolvasom »
Szalagkorlát-csere EU-szinten?

A megvalósult álom – 6. rész

2008. június 15., vasárnap

\Mivel zárt parkoló nem volt, az éjjeliőrnek adtunk két napra 100 dirhamot - ami szerintem normál havi keresetének felelhet meg-, hogy vigyázzon az utcán pihenő motorokra. Odavitt asztalt, széket és két napon keresztül el sem mozdult a motorok mellől, még minket is alig engedett oda.\ (...)

Elolvasom »
Marokkói túrabeszámoló 6.rész

Hirdetés

Ha piros, akkor tilos

2008. június 12., csütörtök

Bizonyos kereszteződésekben nem időzítő alapú program vezérli a közlekedési lámpákat, hanem egy, a fémdetektorokhoz hasonló, mágneses elven működő szerkezet, amely az aszfaltba van építve. A gond ezzel csak az, hogy az érzékenységét nehéz jól beállítani, így az esetek túlnyomó részében a motorost

Elolvasom »
A motoros átmehet a piroson, ha figyel

A szépség és a szörnyeteg egy testben

2008. június 05., csütörtök

Hosszú várakozás után lehullt a lepel a Yamaha V-Maxról. Megérte várni, fantasztikusak a motor technikai adatai. Gyönyörű fotók, részletes technikai információk, árak, azaz minden az új izomgépről. (…)

Elolvasom »
5 millió forintért júliustól rendelhető a 200 lóerős Yamaha

A megvalósult álom – 5. rész

„A legrosszabb, ahogy melegszik az idő egyre erősebben fúj a szárazföld felől a homokot kavaró szél, de úgy, hogy a motort folyamatosan erősen meg kellett dönteni. Másfél óránként remegő lábakkal álltunk meg pihenni, de mivel még Ramadant írtunk semmiféle ételhez-italhoz nem jutottunk, a nagy szél miatt

Elolvasom »
Marokkói túrabeszámoló 5.rész

Hirdetés