A Ducati Köln helyett a milánói EICMA kiállításon mutatja be új modelljeit, az új Scramblerekről már el is kezdte szórni a csillámport
Elolvasom »A Yamaha középkategóriás robogója, az X-Max sokkal dögösebb külsővel, kicsit nagyobb és sokkal modernebb erőforrással tör a kategória élére.
Elolvasom »Talán a leglegendásabb szupersport motor a Suzuki GSX-R1000. Jövőre jön a legújabb generáció, amely a valaha volt legjobb Gixxer lesz.
Elolvasom »A bajorok cégük 100 éves évfordulóján készítettek egy tanulmánymotor, ami a következő 100 évre szól. A neve így stílusosan VISION NEXT 100 lett.
Elolvasom »A Yamaha rengeteg versenypályán és a szalonokban elért siker után egy teljesen új R6 formájában igyekszik megtartani a vásárlók kegyeit.
Elolvasom »A tavalyi csodás koncepciómodell változás nélkül került sorozatgyártásba. Az új bagger, a K1600B elsősorban az amerikai piacot célozza meg.
Elolvasom »A SHOEI jövőre egy csendes és jól szellőző zárt sisakkal szeretne az egyszerűséget és minőséget kedvelő motorosok kedvében járni.
Elolvasom »Maga a találmány közel sem új, a Wilbers Nivomat LDC azonban mégis roppant kényelmessé teheti a mindennapokat sok motoros számára.
Elolvasom »A pletykák már régóta sejtetni engedik, hogy közeledik a BMW G310GS-nek keresztelt mini-kalandmotor. Végre közúton is sikerült lefényképezni!
Elolvasom »A legendás közepes Gixer technikáját is átültették egy közútra optimalizált csupasz motor testébe, így a nagytesó után megszületett a GSX-S750.
Elolvasom »Hosszú és alapos fejlesztést követően végre elkészült a KTM RC16, ami sok kellemetlen percet okozhat majd a versenytársaknak a MotoGP-ben.
Elolvasom »A Kawasaki nem akar minden puskaport egyszerre ellőni, ezért csak a következő kiállításon mutatja be a következő évre szánt csupasz motorokat.
Elolvasom »