A BMW tovább megy a kötelező Euro4-nek való megfelelésnél és néhány új színnél. Lássuk, mikben változik jövőre a bajor húzómodell, az R1200GS!
Elolvasom »A belépő modellekből valamit ki kell hagyni, hogy olcsóbbak lehessenek. A Ducati a Monster 797-tel nem kötött kompromisszumokat.
Elolvasom »A kezdőknek és újrakezdőknek szánt kategóriában a Honda sem akar lemaradni a versenytársak mellett, ezért frissül a CB650F és CBR650F.
Elolvasom »Miután elsőként gyártott szériában hibrid motort a Piaggio-csoport, most végre elkészül a teljesen elektromos Vespa is!
Elolvasom »A Suzuki közepes díványrobogója idén nagykorú lett: 18 éve van a piacon. Ideje volt egy újabb alapos rácfelvarrásnak: jön az új Burgman 400.
Elolvasom »A Yamaha összefogott az olasz autós tuningcéggel, hogy közösen kiadjanak egy limitált sorozatú álommotort. Az XSR900 Abarth tényleg az lett.
Elolvasom »A Yamaha Ténéré-t senkinek nem kell bemutatni, akiben felmerült az aszfalt elhagyásának gondolata. A T7 Concept megmutatja a várható jövőt.
Elolvasom »A BMW legendás modellcsaládját kiterjeszti legújabb és legkisebb motorjának alapjaira is. Csak három decis, de igazi világjáró: ez a G310GS.
Elolvasom »A küllembeli- és a műszaki változások ellenére a KTM Duke 390 eszenciája megmarad, továbbra is egy igazi mókagyárra számíthatunk.
Elolvasom »A Honda új kategóriát hoz létre: a terepjárásra is alkalmas városi jármű, az X-ADV a kényelmet és kalandot keresztezni kívánó motorosoknak szól.
Elolvasom »