Angliában készült a felmérés, de a helyzet aligha jobb nálunk. A kutatás "főhősei" pedig vitán felül potenciális időzített autós bombák az úton.
Elolvasom »Ezúttal nem egy profi mérnök, hanem egy állatorvos épített egy elektromos motort. És valljuk meg, az ExoDyne nem is fest rosszul!
Elolvasom »Eljátszottatok már a gondolattal, hogy mi lenne, ha a Vespa nekiállna a motorgyártásnak? Ha nem, semmi gond: valaki már megtette!
Elolvasom »Megérkezett minden gyerek álma: az elektromos kismotor és futóbringa, amit szinte mind szívesen kipróbáltunk volna gyerekkorunkban!
Elolvasom »Két szép, és alapvetően hasonló építést láthatunk az Ironwood műhelytől, mégis gyökeresen más alapokon kiteljesedve.
Elolvasom »Még mindig durva belegondolni a VR technológiába, de van feljebb: a cucc kezd beszivárogni a motorsportba és eszement dolgokra lehet képes!
Elolvasom »A kis trike a leginkább környezetbarát dragbike: tényleg csak vízzel és levegővel gyorsul. Ezekkel hajtva a 0-260 km/h is 4,5 mp alatt megvan.
Elolvasom »Nem telik el év a Pikes Peak versenyen valamilyen újabb különleges gép színre lépése nélkül. Bemutatjuk a Bottpower XR1R nevű szörnyetegét.
Elolvasom »Az üzemanyagcellás technológia nem mondható kiforrottnak, a britek mégis kísérletezősre vették a figurát, ami nagyot lendíthet az ágazaton.
Elolvasom »Annak ellenére, hogy Japánban gyártják a legtöbb kétkerekűt, bizony belföldi piacukon az új motorkerékpárok eladásának száma egyre csökken.
Elolvasom »