Szembetűnően emlékezetes számomra két motor volt. Nem lebecsülve a modern hárombetűsök csodálatos formavilágát, technikai zsenialitásukat, kifogástalan felszereltségüket, de a bő húsz éves R100GS-ből sugárzó egyszerűség és az egyedi megoldásokkal átépített Africa Twin jelentették nekem az igazi ama
Elolvasom »Néhány gyártó még nem adta fel a gyártásukat, mivel a kétüteműek fajlagos teljesítménye jóval kedvezőbb: sok kis lökettérfogatú motort, robogót még ilyen erőforrás hajt. A kétüteműek világának királyai kétségkívül a MotoGP 500 köbcentis osztályában induló gépek voltak. (...)
Elolvasom »Régi nagy igazság, amelyet állandóan olvashatunk az Onroad.hu hasábjain is: gyakorolni nem lehet eleget. Meg voltam győződve róla, hogy jómagam nagyon jól kezelem a motoromat. Azután kiderült, hogy bőségesen van még hova fejlődnöm. (...)
Elolvasom »Azóta ismerem ezt a motort, amióta megérkezett Magyarországra. Láttam közelről, szállítottam az autómmal, azonban soha nem sikerült eljutnom egyetlen versenyére sem. Így a hangját sem hallottam. Az utolsó, versenyszempontból már semleges jelentőségű futamon pótoltam ezt a hiányosságot. Megrázó élménybe
Elolvasom »A Yamaha bemutatta új literes szupersport-motorját, a 2009-es YZF-R1-et. A Ducati Desmosedici RR után, amely gyakorlatilag egy versenymotor közúti közlekedésben kötelező berendezésekkel felszerelt változata, ez a motor tartalmazza a legtöbb MotoGP technikát. (...)
Elolvasom »Egyre több motorkerékpár-forgalmazó ismeri fel annak fontosságát, hogy a motorozás biztonságosabbá tételével nem csak az ügyfeleinek, hanem saját magának is sokat segít. A Yamaha Hungária is elindítja saját motoros utánképzési rendszerét, amely sok szempontból egyedülálló az országban. (...)
Elolvasom »Tavaly június elején számoltunk be egy forradalmian új motorkoncepció születéséről. Újabb hírek láttak napvilágot a Ecosse Spiritről, amely valóban szakít a hagyományos motorépítés legtöbb elemével. (...)
Elolvasom »Kétrészes cikksorozatunk első részében említést tettünk néhány első- és összkerékhajtású motorkerékpárról. E második részben véleményünk szerint minden idők leghihetetlenebb motorkerékpárját mutatjuk be. Hidraulikus, összkerekes, összkerék-kormányzású, és ezzel még nem mondtunk el mindent. (
Elolvasom »Ha motorkerékpárra gondolunk az alapkonstrukció általában nem kérdéses. Egy kormányozható kerék elöl, egy hajtott hátul, a kettő között pedig ott az erőforrás, amely ez utóbbi kereket hajtja lánccal, szíjjal vagy kardántengellyel. Jelen cikkünk apropóját azok a kétkerekűek adják, amelyek látványosan
Elolvasom »Szerdán megnyitotta kapuit a 7. Budapest Motor Kiállítás. Természetesen ott voltunk. Azt gondoltam, hogy a szakadó eső jócskán visszafogja az érdeklődők lelkesedését, de ennek ellenére, már nyitáskor egész népes látogatósereg bóklászott a pavilonban. Ez valószínűleg köszönhető volt annak is, hogy Ta
Elolvasom »