Az eddigi elméleti ismeretgyűjtés a harmadik részben már gyakorlatba fordul: jön a motor és a váltó beszerzése. Persze mindjárt némi problémával egyetemben.
Elolvasom »A második részben véglegesen eldől, hogy milyen autó blokkja alkossa majd a születendő jármű szívét. Persze nem könnyen, tehát a felhők már gyülekeznek...
Elolvasom »Ismét egy kedves olvasónknak köszönhetjük, hogy bőséges képes beszámolót böngészhetünk végig - ezúttal a Párizsi Motorszalonról. Rengeteg fotó, személyes, élménybeszámolóval is felérő kísérettel.
Elolvasom »Mindig hatalmas örömmel számolunk be arról, ha honfitársaink valamilyen különlegességet alkotnak meg. Remek példa volt erre a dMZ is, amelynek szülőatyja, Pál Zoltán újabb vállalkozásba fogott. A jármű még készül, mi pedig elkezdünk egy hosszú sorozatot, amely végigvezeti az olvasókat a nehéz és rögös úton.
Elolvasom »Személyesen sajnos nem jutottunk ki az idei EICMA pavilonjaiba. Olvasóink azonban megtették, és igazán gazdag galériával kedveskedtek. A cikkben 1001, azaz ezer és egy milánói fotó található!
Elolvasom »Teljessé vált a felhozatal, a nagy túraenduró kategóriában a Triumph és a Honda masinái jelentik az utolsó típusokat. Vajon valós alternatívái lesznek a BMW R-GS-ének?
Elolvasom »Nagy felhajtás nem övezte az indulást, pedig nem tartozik az apró-cseprő dolgok közé, amikor valaki több éves világkörüli útra indul.
Elolvasom »Az olaszok fejlesztési iránya mindig is eltért a konkurenciától, azonban Rossi és Burgess kierőszakolta az alumínium vázat.
Elolvasom »Már akkor sejtettem, hogy nagyon értékes rendezvényre kerül sor szeptember 5-én, amikor először olvastam róla. Ez azonban sokkal értékesebb lett: több mint hatvan kisgyereknek szerezhettünk igazi élményt.
Elolvasom »Az idei évben is úgy tűnt: elmarad a Bike Maraton. Most mégis lesz, de más, mint eddig. A verseny alapjaiban változik meg, és már a jövőre készül a szeptember 10-i Test Drive-val.
Elolvasom »