Ebben a részben Zoli olyan motorépítéseket szed össze, amelyek hasonló körülmények között épültek, mint a DaiRal. Közben persze halad a sajátjával is.
Elolvasom »Ameddig a felvett videó vágóasztalon van és elkészül, van idő tervezgetni a motor formavilágát, élesben is megnézni olyan apróságokat, mint például a teljes járműhossz. Vajon milyen lesz, ha lábra áll?
Elolvasom »Ebben a részben végre sikerül egy nagyot előrelépni a DaiRal-nak, vagyis a Daihatsu-Ural erőforrásnak. Összeáll végleges egységgé. Persze ez sem zökkenőmentesen történik...
Elolvasom »Egy nagyon szép és fontos célokat maga elé tűző motoros felvonulásra szeretnénk felhívni a figyelmeteket. Aki teheti, már most írja be a naptárjába, és április 7-én legyen ott velünk!
Elolvasom »Formálódik végre a motor külseje is! Közben persze halad a technika is: végre pont kerül a lendkerék-mizériára. Lesz ebből még chopper...
Elolvasom »Az éppen csak lezárult 2011-es piaci év, illetve a lehetséges jövő elemzése a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete sajtótájékoztatóján elhangzottak alapján.
Elolvasom »Zoli kicsit beleásta magát a magyar bürokráciába, hiszen egyszer szeretne rendszámot is látni az épülő motoron. Utána viszont elment vásárolgatni is ezt-azt...
Elolvasom »Ebben a részben rengeteg munka, idő és energia megy el a fogaskoszorú és az önindító körül. Ezek nélkül nem lehet továbbmenni - a kérdés pedig nem egyszerű.
Elolvasom »Lassan, nagyon lassan, de alakul az aggregát és annak környezete. Ebben a részben meggyógyul a hengerfejes Daihatsu blokk és eldől a kuplung kérdése. Sőt, már körvonalazódik a kardánhajtás is!
Elolvasom »Olvasónk, Tóth Tamás idén kezdte meg a nagymotoros kilométerek gyűjtögetését. Személyes beszámolója első háromezer kilométeréről szól.
Elolvasom »