2011-ben Császár Claudia kitalálta, hogy motoroztassuk meg az életüket nagyrész négy keréken – értsd: kerekesszékben – élő, mindennapjaikat a Pető Intézetben élő kis embereket. Olyan csodálatos élményt szereztünk mindannyian, akik ott voltunk, hogy azt előre talán magunk sem hittül.
Az esemény szerecsére tavaly is megismétlődött, és bár legnagyobb sajnálatomra nem tudtam részt venni rajta, Gálos Csabi barátom ott volt és meg is írta élményeit. Az ismétlés sem lett egyszeri – hála az égnek -, így idén is sor kerül erre a szép és felemelő eseményre. Amennyiben te is szívesen ott lennél, erre még van lehetőséged! (A részt vevő motorok száma korlátozott, hiszen az udvarra sem fér be akármennyi kétkerekű.)
Nagyon fontos azonban, hogy néhány kritériumnak felelj meg. Először is nagyon biztos motoros tudással kell rendelkezned, hiszen nyilván semmilyen felesleges veszélynek nem szabad kitennünk a kis utasokat. Másodszor olyan motorral kell rendelkezned, amelyen a legteljesebb biztonságban tudsz utast szállítani – széles, nagy hátsó ülés, illetve hátsó doboz szinte alapkövetelmény: utasaink nem minden esetben tudnak megfelelően kapaszkodni. A neki szánt védőfelszerelésről is gondoskodj – minimum egy bukósisakról mindenképpen!
Amennyiben alkalmasnak érzed magad a feladatra, szeretnél egy életre szóló élményt adni egy sérült kis embernek – de te is egy ugyanilyet kapni! -, akkor keresd Claudiát levélben vagy a +3620-4735666 telefonon. Találkozzunk 2013. szeptember 5-én déli 12 órától a Budapest XI. Villányi út 72. alatt található Pető Intézetben (motorral a Késmárki utcában található kapun tudsz majd bejutni az udvarra).
Cimkék:
A cím természetesen túlzás, alázásról azért nincs szó. De egy 80 kilométer/órára képes elektromos rásegítésű bicikli több mint figyelemre méltó!
Elolvasom »A hírben nem is az a tény az érdekes, hogy 90 helyett 247-tel ment motorosunk, de nem is az, hogy közben bemérték. Hanem a magyarázat, amit előadott...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »