Persze ha nem lenne ilyen újdonságokra, eddig nem létező dolgokra fogékony az agyunk, akkor alapvetően belső égésű motorral hajtott járművek sem lennének. Karl Benz három kerekű zajos hintója annak idején valószínűleg feltűnőbb dolog volt, mint ma ez a kategorizálhatatlan valami.A fiúk fogtak egy mezei talicskát, ráfaragtak egy – így a hang alapján ötvenesnek tűnő – belső égésű motort, nyilvánvalóan abból a célból, hogy ne kelljen tolni. Na de futni sem akartak utána, így kapott a cucc egy kis utánfutó-szerű platnit is – hasonló a babakocsikhoz létezik a nagyobb tesók számára. Az eredmény az abszolút házilagosság ellenére meglepően egyben van, és egész dinamikus.
Azt nem tudom, pallón hogy lehet feljuttatni vele a sittet a konténerbe, vagy hogy miként megy le terhelten a lépcsőn. De ezektől a nüanszoktól eltekintve szerintem válogatás nélkül valamennyi kubikos elfogadná a száguldó talicskát!
Cimkék:
Amikor új motorról van szó, nem csupán egy adott országon belüli kereskedéseket érdemes összehasonlítani, hanem az országonkénti árakat is. Íme egy példa.
Elolvasom »Egy motoros ott segít, ahol csak tud. Néha idős és vak bácsiknak ad útbaigazítást.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »