A közelmúltban elindult a Triumph Tiger hazai rajongói oldala a legnagyobb közösségi portálon. Folyamatosan frissülő hírekkel, videókkal, információkkal várják a márka és a típuscsalád szerelmeseit. Lesznek olyan tapasztalatok, csemegék, amelyeket csak itt olvashatnak majd az érdeklődők. A képviselet célja, hogy itt is legyenek minél többen a típus iránt vonzódó motorosok.
Az “érdekességek” kategória képviseletében máris felkerült egy fantasztikus motor fotója is. Ki mondaná meg erről a csodáról, hogy Sztálin halálának évében gyártották? Pedig igen: ez a Triumph Tiger 100C – amelyből mindösszesen 560 példány készült – 1953-ban, azaz hatvan esztendeje gördült ki a merideni üzem kapuján…
A közösség kovácsolásának további remek eszköze lehet a közös túrázás. A Triump Tiger Klub első szervezett túrája a MOTOzin-nal közös szlovéniai kalandozás lesz május 23-26. között. Kis hegyi utak, kanyargós szerpentinek, jó kaják és társaság. Aki érdeklődik az esemény iránt, a fent említett oldalon minden információt megtalál róla.
Cimkék:
Nálunk egyértelműen a pénzbeszedésen van a hangsúly, amikor sebességet mérnek. Franciaországban igyekeznek példát is statuálni.
Elolvasom »Május elsejétől újabb szabályok léptek életbe a közúti közlekedés során, érdemes elolvasni mik is ezek pontosan, ne kelljen feleslegesen bírságot fizetnünk.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »