A Suzuki Samghajban bemutatta az új, félidomos GW250S-t, az új Inazuma szélvédett testvérét.
A motor alapja lényegében a kínai rendőrségi változattal azonos, leszámítva a megkülönböztető jelzést és a felszerelést tartalmazó dobozokat. Tudom, hogy kinézetről vitatkozni nem érdemes, de finoman megjegyzem, ez a gép valószínűleg nem fogja egy motorszépségversenyen a fődíjat elhozni.
Annál inkább a gyakorlatias vásárlókat szeretné elhódítani, akik nem a dizájnra és a műszaki csemegére mennek rá, sokkal inkább a hétköznapi használhatóságra és praktikumra. Nekik bizonyára sokat jelent majd az Inazumánál hatékonyabb szélvédelem, a negyedliteres kéthengeres blokk kedvező fogyasztása és a motor felhasználóbarát kezelhetősége.
A motort szintén Kínában gyártják, csakúgy, mint a meztelen GW250-est, de Európában is szándékoznak értékesíteni jó pár darabot, hiszen az A2 jogosítványkategóriának köszönhetően újból virágozni kezdett ez a méretosztály. Komoly – talán az egyetlen – ütőkártya lehet a kezében a Kawasaki Ninja 300-zal vagy a Honda CBR250R-rel szemben, ha a naked változathoz hasonlóan jól árazzák a terméket Suzukiék.
Cimkék:
Rettenetesen néz ki, pedig müncheni egyetemisták fejéből pattant ki az ötlet. Az utas kabinban kuporog, a vezető meg robogózik közben.
Elolvasom »Egyszerű kiszúrni a tömegből, hogy ki a motoros, megbámulnak az utcán, a liftben, az orvosnál. Mégis, az úton megszűnünk létezni.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »