Napjainkban divatos dolog lett, hogy autógyárak a motorkerékpár-gyártás irányába kacsingassanak. Ez azonban nem egy újkeletű dolog, hasonló volt a helyzet a múltban is. Olyannyira, hogy példának okáért létezett ilyen apró kis kitérője a sportkocsik legendás német gyártójának, a Porschénak is. A Hess (pontosabban Heß) formatervező-céggel együttműködve építették meg a prototípust.
A gép a gyáron belül egy olyan raktárban van eldugva, ahol különleges, a nyilvánosság elől elrejtett járműveket, soha valóra nem vált terveket rejtegetnek. Még a pontos évszám sem ismert, vélhetően valamikor a nyolcvanas években játszadozhattak a mérnökök. A blokk a kép tanúsága szerint talán a 912-esből vagy a 914-esből származhat, és néhány BMW alkatrész is felfedezhető a gépen – amelyről semmi többet nem tudunk. Megnézték, mi sül ki belőle – aztán úgy döntöttek, maradnak az autóknál…
Cimkék:
A bajorok egyik tesztcsapata egészen véletlenül teljesen őrizetlenül hagyott két új R1200RT tesztmotort egy zsúfolt üdülőhelyen. Le is kapták a turisták!
Elolvasom »Rettenetesen néz ki, pedig müncheni egyetemisták fejéből pattant ki az ötlet. Az utas kabinban kuporog, a vezető meg robogózik közben.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »