Nem csak a kedves olvasó, hanem a motoros újságíró idegrendszerét is nagyon megviseli az ideihez hasonlóan elnyúló tél. Hiszen a beharangozott újdonságok kipróbálása is addig várat magára, ameddig motorozásra alkalmas nem lesz az idő. Na de ami késik nem múlik: csak lett 2013-ban is húsz fok feletti hőmérséklet, és elkezdhettük tesztelni a gépeket. A tegnapi napon négy motort is teszteltünk és fotóztunk – együtt volt a teljes csapat -, így muszáj kicsit dicsekednünk. Főleg, mivel két igazi nagyágyú, a BMW R1200GS “vizesboxere” és a Triumph 1200-es szupertúrázója, a Trophy is járt nálunk. Na nem mintha a BMW F800GS-t vagy a Suzuki GSX1250FA-t nem kellene velük egy lapon említeni! Jöjjön tehát néhány fotó kedvcsinálónak (ABC-sorrendben), a tesztek pedig hamarosan!
Cimkék:
A sebességmérés és az ennek köszönhető közlekedésbiztonság egy utópisztikus világ még utópisztikusabb gondolata. Vajon a magasabb büntetés visszatartó erővel bír?
Elolvasom »A bajorok egyik tesztcsapata egészen véletlenül teljesen őrizetlenül hagyott két új R1200RT tesztmotort egy zsúfolt üdülőhelyen. Le is kapták a turisták!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »