A Yamaha kétséget kizáróan roppant hatékonyan aknázza ki a visszaszerződtett világbajnokban rejlő marketing-potenciált. Azonnal befogták gumit tesztelni (na meg persze reklámozni), most pedig Brazíliába utaztatták el, hogy népszerűsítse az ott éppen bemutatott 125-ös Yamahát.
Ha már ott volt, a Citta Velo versenypályán ment egy kört egy R1-essel (jobban is állt neki, mint a 125-ös…), no és elkövetett egy nagy nyilvánosság előtti szambázást is. Az örök bohóc Vale láthatóan jól érezte magát a felcicomázott csajok között.
“Nagy örömmel tértem vissza annyi év után Brazíliába.” – nyilatkozta – “Nagyon jó emlékeim vannak azokról a motoGP versenyekről, amelyeket itt vívtam, és remélem, jövök még ide versenyezni a jövőben is. A brazilok nagyon kedvesek, hiszen még szambázni is megtanítottak!”
Azért szívesen megnézném mozgóképen is, hogy ment az a szambázás… Talán nem véletlenül nem tartalmaz ezzel kapcsolatban semmit a YouTube?
Cimkék:
A film csupa olyan motorról szól, amelyek átszelték az amerikai kontinenst, és 1916 előtt készültek. A teljesítmény technikai és motoros oldalról egyaránt káprázatos.
Elolvasom »Rövid sorozatunkban a teljesség igénye nélkül szeretnénk bemutatni néhány olyan motort, amely technikája révén különleges, ám soha nem lett sikeres. Első a Gilera CX.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »