A deszkapályás versenyzés félelmetességét nem kell bemutatni – főleg mert már megtettük. Érdemes megnézni a három évvel korábban publikált videót: az ember kicsit átértékeli a motorozást. Az akkori nagy pilóták közül valószínűleg nem él már senki, így a régi fotókon és videókon kívül csupán a nagyon kevés fennmaradt egykori versenygép mesélhet a hőskorról.
Ilyen ez a sárga színű, 1916-os Indian. A motor páratlan szépségét felépítésének egyszerűsége adja: ezer köbcentiméteres V2-es erőforrás (ezeket a hagyományokat őrzi oly nagy igyekezettel a Harley-Davidson, de szerencsére már újra az Indian is), sima virsli gumik és bicikliülés. Semmi felesleg, fékek például sehol.
Mégis minden porcikájában gyönyörű a szerkezet, amelynek nyergében közel száz esztendővel ezelőtt még szó szerint halált megvető bátorsággal küzdöttek elődeink, a régi idők motorosai.
Cimkék:
Hivatalosan is bejelentették: módosul az osztrák tereprali világverő csapata. Mégpedig az aktuális Dakar-bajnok távozásával!
Elolvasom »Motorozni veszélyes. A motorosok normális része ezért igyekszik biztonságosan felöltözni és óvatosan vezetni. Van azonban, akinek ez kevés.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »