A felvételt néhány hete készítette az AP munkatársa, David Guttenfelder, és egy közlekedési rendőrt ábrázol, amint éppen szolgálati motorkerékpárjával halad az észak-koreai Pyongyang területén. Azonban ezt nem túl példamutatóan teszi.
Hiszen van neki bukósisakja, csak éppen nem viseli. Vagyis csak a motor hátsó kapaszkodóján, a sziréna mellett. Helyette inkább egy jó kis prémkucsma van a fején, amely vélhetően lényegesen melegebb, mint a széllelbélelt bukó. Persze mielőtt keresztre feszítenénk, fontos lenne tudni: a kommunista államban (ahol van azért ennél sokkal nagyobb baj is) egyáltalán mennyire kötelező motoron a bukósisak? Főleg a rendőrnek…
Cimkék:
Az idén az új büntető-törvénykönyv bevezetésével ismét szigorodik az ittas vezetés szankciórendszere. Íme egy eszköz, mely segít megelőzni a bajt.
Elolvasom »Ennyi ideje tart a BMW Motorrad története. Mármint 90 éve. Most ugyanannyi másodpercben összefoglalták a 90 év szellemiségét.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »