Egyfelől a hatalmas ország elsődleges közlekedési eszköze ma is a motorkerékpár, azonban a helyi lakosság egy részének igényszintje is kezdi meghaladni a jól bevált, 100-200 köbcentiméter körüli erőforrásokkal hajtott kismotorokat. Persze nem ugranak ők egyből az ezresek világába, de már nőnek a furatok és a löketek. Arról nem is beszélve, hogy a gyárak szeretnék akár Európában is piacra dobni új modelljeiket. Jó példa erre a Bajaj és a KTM együttműködése, amelyről már rengeteget írtunk korábban, sőt “közös gyermeküket” tesztelhettük is.
Azonban van más cég is a láthatáron: íme a Mahindra (nálunk terepjáróiról, valamint a 125-ös motoGP-ben tett kirándulásukról lehet ismerős) gyermeke, a Mojo. A gépről csak annyit tudunk, hogy 300 köbcentiméteres, egyhengeres motor hajtja. Igazság szerint nem sokkolóan új a modell, hiszen azt már 2010-ben láthatta a közönség egy-egy kiállításon – azonban a szériagyártás a hírek szerint az idei év vége felé megindul majd. Hogy hozzánk eljut-e? Ki tudja…
Cimkék:
Új taggal bővül a Triumph Tiger család: a nyolcszázasok és az ezerkettes között új névvel és felfrissítve érkezik az 1050-es Tiger Sport.
Elolvasom »A kínai motorkerékpár-gyártásról senkinek nem jut eszébe a versenysport. Pedig ez a kép néhány éven belül lehet hogy változni fog!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »