Már 2010-ben bemutatták, a Távol-Keleten pedig már meg is lehet vásárolni egy ideje, az Öreg Kontinensre azonban csak jövőre érkezik meg. Az európai változatot Ausztriában látták, amint forgalmazás előtti tesztkilométereit rója 2013-as hivatalos debütálása előtt. A nekünk szánt verzió gyakorlatilag megkülönböztethetetlen lesz a japán belpiacos kiviteltől: más a hátsó lámpa, nagyobbak az irányjelzők.
A tesztpédányon a megfigyelők adatrögzítő- és emisszió-mérő berendezéseket láttak, így vélhetően a homologizáció előtti utolsó állításokat végzik a tesztelők. A CB1100 csodaszép retro-naked, a technikája azonban modern. A gép nem túl kihegyezett: az 1’140 köbcentiméteres sornégyes blokk 87 lóerős lesz, a paripa menetkész tömege pedig 247 kilogramm. A motornak minden bizonnyal lesz létjogosultsága, hiszen sokan kedvelik az ehhez hasonló komoly gépeket, ahol a stílus sokkal fontosabb a teljesítményhajhászásnál.
Cimkék:
Egy motorost sok mindenről be lehet azonosítani. Vannak, akik az élet minden területén szeretik kifejezni a kétkerekűek iránti elkötelezettségüket.
Elolvasom »Na jó, persze hogy azok, hiszen sok bogarat megölnek menet közben. Na de hogy állunk a babonákkal?
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »