Egy kétkerekűbe V6-os, 197 lóerős blokkot építeni, pláne ha ez a vas egy teljesen burkolatlan, amolyan “őszinte” motorkerékpár, minimum merész elgondolás. Ki lesz, aki ki tudja majd használni a képességeit? Mi több: ki fog alá olyan futóművet tenni, hogy egyáltalán ki lehessen aknázni?
Két éve jelent meg az exluzív német kétkerekű a kiállításokon, majd nem sokkal később már blokkjának próbapados üzeméről számolhattunk be – érdemes ezt a hírt megnézni, a V6-os animációja is megtalálható benne videós formában. Az elmúlt időben a fejlesztés nem állt le: most közvetlenül a gyártás megkezdése előtti teszteknél, azoknak is a legvégén tartanak.
Ennek örömére maga a Horex cég összedobott egy kis videót, amelyen valós körülmények között, közúti próba során láthatjuk a bivalyerős és különleges nakedet. Nos kérem, így szól az ezerkettes V6-os, érdemes rátekerni a hangerőt!
A hír elején feltett költői kérdésre, miszerint ki fogja tudni meglovagolni a Horex V6-ot, azt hiszem ezúton jelentkeznék is… Legalábbis nagyon szeretném!
Cimkék:
Igazi lúzer-szagú történet: a gyenge képességű tolvaj a közösségi oldalon értékesítette az ellopott kétkerekűt. Meg is bukott, mint a szélvihar!
Elolvasom »Nem volt hiábavaló a várakozás, bár világraszóló meglepetés sem született. Bemutatták az új angol szupertúrázót 1200-es blokkal és kardánhajtással.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »