Napjainkban az orrunk előtt zajlik a motorok agyonelektronizálásának folyamata. Sokaknak nem is tetszik a dolog – olvasóink gyakran ki is fejezik rosszallásukat a hozzászólásaikban. Ezt a nézetet lovagolja meg a Suzuki szupersortolójának reklámja is.
A képen olvasható szöveg a következő: Endurance Világbajnok 2011-ben: nincs menetvezérlő elektronika, nincs ABS. Csak csavard a gázt a megfelelő irányba! Új 2012-es Suzuki GSX-R1000.
Magyarul arra az értékre helyezi a hangsúlyt, hogy igenis a motoros uralja a gépet, és ne fordítva. A nézőpont helyességéről lehet vitatkozni, hiszen mind a két oldalnak van igazságtartalma. No meg lehet azt is mondani, hogy mivel a suzukisok szinte egyedüliként nem árulnak ilyen kiegészítőket legerősebb motorjukhoz, nyilván megpróbálnak előnyt kovácsolni ezek hiányából. Szerintem ügyesen csinálják!
Cimkék:
Csúszós körülmények között a robogók meg tudják tréfálni az embert. Kivéve az olaszok lassan öt éves háromkerekűje, a Piaggio MP3.
Elolvasom »A múlt héten zajlott a Ducati 1199 Panigale sajtóbemutatója Abu Dhabiban. A hivatalos fotók elkészítésekor Troy Bayliss terelgette az olasz telivért.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »