A szlovén streetfigther még áprilisban vehette át a KTM-től a legkisebb Duke-ot. Bagoroš műsorai persze kimondva-kimondatlanul az új gép marketingjének is a részei, hiszen az emberben alapvetően nem egy ilyen kis teljesítményű masina képe él motoros mutatványok kapcsán. Gumiégetés és „flying donut” ide vagy oda, a szlovén gyakorlatai is jóval inkább az egyensúly megtartásáról és az ügyességről szólnak, semmint a lóerők fékevesztett használatáról – de talán pont ettől szépek, meg persze a lassított felvételek is szemet gyönyörködtetők. A felvétel a magyar határhoz közeli Muraszombaton készült.
Cimkék:
Az olasz repülőmérnök nem szerette a motorokat, mégis az ő nevéhez fűződik a Lambretta és a Vespa megalkotása.
Elolvasom »A párizsi Motor Show-n egy érdekes koncepciót mutatott be a Boxer Design nevű francia cég. Technikai nyalánkság, de motor két év még nem készül.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »