Kémfotó vagy szivárogtatás – végül is mindegy, a lényeg a tartalom. A szaksajtóban megjelent pletykák már korábban vizionálták egy BMW R-GS konkurens Triumph modell érkezését. A válság ellenére jól teljesítő angol cég sikerének titka az elkötelezett hazai vásárlóközönségen túl a folyamatos megújulás. A Triumph vonzó motorokkal rendelkezik, azokat szinten tartja a modellfrissítésekkel, illetve az aktuális trendeknek megfelelő modelleket vezet be.
Ha hihetünk a pletykáknak, a háromhengeres 1200 köbcentiméteres masina nem a teljesítményre lett kihegyezve, jóval inkább a minden fordulaton jól kezelhető erőforrás volt a cél. Magyarán várhatóan ez az erőforrás is egy meglévő blokk (az 1050-es?) átalakításával, a löket megnövelésével készült, akárcsak a kistestvér, a Triumph Tiger 800 és 800XC modellek szíve. Az egyik, a márkához kapcsolódó internetes fórumon felbukkant a motor vélt neve is, a jól hangzó Explorer felfedezőt jelent, ami tovább erősíti a feltételezést: ez egy valódi „GS” konkurens lesz. A pletykák szerint 130 lovas erőforrással szerelt, a kistigrishez hasonló masina debütálását a szakma a novemberi EICMA-ra várja.
Cimkék:
A francia Moto-Net oldalán bukkantak fel az alábbi kémfotók: úgy tűnik a Kawasaki tovább bővíti a palettát.
Elolvasom »Folytatódik a Ducati vírusmarketingje, íme a 1199 Panigale kiszivárogtatott hangfelvétele, avagy ultrarövid löketű V2-es concerto.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »