Ha hihetünk a franciáknak, és nem csak egy médiaromboló grafikai alkotásról van szó, akkor a Kawasaki korábbi 650-es kéthengeres enduró külsejű modellje, a Versys nagytestvért kap – bár a lökettérfogattal együtt a hengerek száma is megnő. A képek alapján úgy tűnik, hogy a Kawasaki nem vesztegette idejét vélt vagy valós terepezési igények kielégítésére: a V1000 jelzésű modell jóval inkább az „aszfaltendurók” körét bővíti.
A kategóriát övező, többnyire BMW-s berkekből származó becsmérlés ellenére örömteli lenne egy ilyen motor érkezése, a néhány évvel ezelőtti DL1000-klón KLV-1000 óta a Kawasaki nem képviselteti magát ebben a szegmensben. A tavaly bemutatott Z1000SX, W800 mellett egy újabb izgalmas alternatíva jelenhet meg az akashiak palettáján.
Cimkék:
Hétfőn debütált, íme a bemutató, miért is készült az új Kawasaki ZZR1400. Busaverés négy menetben.
Elolvasom »A novemberi EICMA előtt néhány érdekesebb hír, kémfotó napvilágot szokott látni. A legutolsó a sorban a Triumph Explorer 1200 ismételt felbukkanása.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »