2012 a változások éve lesz a motorversenyzés csúcsát képviselő GP-sorozatban. A királykategóriában „visszatérnek” az 1000 köbcentiméteres erőforrással szerelt motorok, de talán nagyobb jelentőséggel bír a kétütemű belépő-osztályt, a GP125 kategóriát váltó Moto3 indulása. A japán gyártók már évek óta aspirálnak a kisköbcentis négyütemű erőforrások alkalmazásáért, a Dorna, a motoGP jogtulajdonosa pedig végül kötélnek állt. Így a 2010-ben indult Moto2 után jövőre a legkisebbek is négyütemű gépekkel fognak versenyezni.
A 4T 250-esek egyik legnagyobb szószólója talán a Honda volt, releváns fejlesztésükről már tavaly olvashattunk, s karácsonykor az első videót is megtekinthettük. A Honda a napokban bejelentette az NSF250R hivatalos bemutatójának időpontját és helyszínét. Az eseményre a következő motoGP futamot megelőző csütörtökön, június másodikán délután fél négykor kerül sor a katalán versenypálya paddockja mögötti területen. A masina nem csak a sajtóeseményen fog megjelenni, másnap délután ötkor illetve 5-én, vasárnap délelőtt a 800-asok bemelegítő etapja után a pályára is felhajt vele Alex Crivillé egy-egy demokör erejéig.
Cimkék:
Amikor először láttam, arra gondoltam, hogy le fogom húzni. A második alkalom után már mást gondoltam. Íme a Ducati Diavel TV-reklámja.
Elolvasom »A Yamaha Virago egy sokak által kedvelt, régi ám strapabíró chopper. Van, aki azonban mást lát meg benne. Most egy ilyen vas eladó.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »