Jó TV-reklámot nem könnyű készíteni, főleg nem, ha olyan rétegtermékről van szó, mint egy motorkerékpár. Egy 15, 30, 45 vagy éppen 60 másodperces spotba belezsúfolni az üzenetet, amely hat a tudatos énünkre, az érzelmeinkre és persze a birtoklási vágyunkra, nem egyszerű feladat. Ugyan a Diavel új reklámja nem is a legjobb ebben a kategóriában, de azt el kell ismerni, végül is nem rossz. Nem csupán egy életstílust reklámoz, bár benne vannak a látványos, irigylésre méltó elemek, meg persze egy AMG Mercedes, de ha jobban belegondolunk, a reklám azt mutatja be, amit sokan csinálunk. A szürke hétköznapokból tekintetek sűrűjén át kimotorozunk imádott kétkerekűnkkel a gyönyörű tájba, egy élvezetes, tempós kanyargás kedvéért. Talán nem túl fantáziadús, viszont nagyon életszagú.
A Ducati kiadta a reklám készítéséről szóló werkfilmet is. A díszletek mögé tekinteni pedig kifejezetten érdekes.
Csupán egyetlen kérdés merül fel, és pedig, hogy mi szükség van ezekre a videókra? A helyzet ugyanis az, hogy a masinát viszik, mint a cukrot. Ráadásul nem is a célterületén, az Egyesült Államokban, hanem öreg kontinensünkön. Európa nyugati feléből számos hír érkezett már, hogy a Diavel népszerűsége hatalmas, a vásárlók ha ténylegesen nem is tolonganak, de szép számmal akadnak, akik hajlandóak kifizetni a borsos vételárat a bolognai (ör)dögért. A Multistrada 1200 étrékesítése egy sikersztori volt a Ducatinak, de a Diavel most még azt is felülmúlja. Franciaországban jelenleg 5-6 hónapos a várakozási idő a motorra, és nem jobb a helyzet a briteknél sem. Lehet, hogy a Ducati régi rajongói idegenkednek a márkától szokatlan géptől, de az biztos, hogy kereskedelmileg nagy siker.
Cimkék:
Korábban már bejelentették, most megjelentek a sajtófotók, hamarosan pedig élőben is debütál. Íme a Yamaha YZF-M1 ünnepi fényezése.
Elolvasom »Még 2010 végén érkeztek az első hírek a motorról, most kijelölték a hivatalos bemutató helyét és idejét.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »