Több évnyi fejlesztés után a BMW a 2010-es modellévre kiadta az S1000RR-t, a bajorok hosszú évek óta első csúcskategóriás sportmotorját. A kék-fehérek telivérje számos elismerést kapott, a szaksajtó hivatásos tesztpilótái mind-mind elismerően nyilatkoztak a német sportmotorról. A bajorok számára a superstock kategória világbajnoki címe mellett a legnagyobb elismerést minden bizonnyal az egy hete átvett díj jelenti. Hosszú évek óta gyakorlatilag mindenki kizárólag a japán gyártók gépeire gondolt, ha sportmotorokról volt szó. Exkluzív olasz csodák ide vagy oda, a Gixerek, a Cibberek, az R1 és a Tizedes uralták ezt a kategóriát. Most a négy nagy szülőhazájában a bajorokat méltatták a újságírók. Az SWA értékelésén 2010 legjobbnak bizonyuló motorja az S1000RR lett, a díjat a felkelő nap országában vehette át Ekrem Sak, a BMW Motorrad Japan igazgatója Kohei Ichimotótól, a Young Machine főszerkeszőjétől.
Cimkék:
Paolo Pirozzi körbe akarta utazni a világot egy Ducatival, a bolognaiak pedig adtak egy lovat a feneke alá.
Elolvasom »Negyed mérföldnyi aszfalton megmérkőzni tipikusan amerikai „sport”. Íme egy japán és egy olasz küzdelme ezen a furcsa versenyen.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »