Sok szót felesleges elpazarolni erre a remek szabadalomra, amelyet valóban benyújtottak az Amerikai Egyesült Államok Szabadalmi Hivatalához (a szabadalmi dokumentum nyilvános és megtekinthető). Hogy miről is van szó? A motorkerékpárok utasainak tökéletes biztonságát hivatott megoldani az eszköz. Az utas az anatómiailag remekül kialakított kapaszkodót a vezető hasa elé helyezi, és innentől “egy test egy lélek” jelleggel ülhetnek a kétkerekűn.
Nem szoktam bántóan nyilatkozni mások ötleteit illetően, de ezen azért elképedtem.
Miért nem tudja a kedves hölgyutas (csak a rajzon látottakból indulok ki) simán átkarolni a vezető derekát, mint tették azt elődei néhány évtizeden keresztül? Esetleg miért nem használja a motor kapaszkodóját? Vagy mint az én feleségem: a vezető beépített biztonsági fogódzóját? (A kis kép nem rólam készült!)
Arról már ne is beszéljünk, hogy ha már biztonság, akkor esetleg nem rövidnadrág-póló kombóban kellene mind a kettőjüknek feszíteni a vason a szabadalmi dokumentum rajzain…
Cimkék:
Az olasz motociclismo közölte az első „kémfotót” az Aprilia legújabb újdonságáról, a megújuló Capnordról. Vagy Tuaregről. Majd meglátjuk…
Elolvasom »Mostanában rájár a rúd Rossira. Egészségileg még messze nem száz százalékos, és új Ducatijának fejlesztése is problémákkal küzd. Ettől függetlenül azért motorozik egy jót.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »