A World Superbike sorozat superstock kategóriája nem kap túl nagy figyelmet, pedig sok szempontból nagyobb jelentősége van, mint a földi halandók számára szinte már megfizethetetlen árú tuningolással megalkotott superbike-oknak. A gyári állapothoz legközelebb eső ezres motorok bajnokságában tavaly egy párját ritkító eredmény született: a BMW S1000RR nyergében az olasz Ayrton Badovini a bajnokság 10 versenyéből 9-et megnyert, csupán az utolsó superstock futamon lett „csak” második. Nincs az a kifogás, ellenvetés, ami ezt az eredményt érdemben megkérdőjelezheti.
A BMW Italia az eredmény előtt tisztelegve kiadja Badovini motorjának 50 darabos limitált szériájú replikáját. A gépek az olaszok rendelésére a berlini gyárban készülnek, és lényegében megegyeznek a bajnokságban tavaly használt masinával. A számozott motorokat ugyan közúti közlekedésre alkalmas formában gyártják le, de olyan kiegészítőket is kapnak a vásárlók, mint a versenykipufogó, vagy éppen az utascsomag (hátsó ülés és lábtartók). A csak Olaszországban megvásárolható gépek ára 27’000 euró, ami 11’000-rel több az utcai alapváltozaténál.
Cimkék:
Az eddigi motoGP tesztek a Honda fölényes győzelmét hozták. Az egy hete indult pletykákat a Honda megerősítette: találtak „valamit”.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »