A piacot ugyan a nagy motorgyártók uralják, de szerencsére egyre több lelkes mérnökről, kisvállalkozásról számolhatunk be. Ezeknek a cégeknek tulajdonképpen létkérdés, hogy a média foglalkozzon velük, közzétett sajtóanyagaik, videóik pedig igazi csemegét jelentenek nekünk, motorosoknak. Nagy technikai újításokkal persze csak ritkán találkozik az ember, a legtöbb motorépítő jól bevált receptek szerint hozza létre saját masináit. Üdítő kivételek azonban szerencsére voltak, vannak és lesznek is. A Norton a múltja, a Buell egyedi megoldásai, a Horex a VR6 erőforrása, a Motus pedig a direkt befecskendezős aggregátja miatt lehet érdekes a „vájtfülűek” számára. A kis amerikai vállalkozás a napokban közzétette legújabb videóját a félkész motorról. Az első MST-01-et a fékpadon mérték, de már az aszfaltba is belekóstolt az alakulófélben levő masina.
Cimkék:
A 2011-es szezonban a korábbinál jóval több motorkerékpár-típushoz lesz
használható a Kappa Tanky tanktáskarendszer.
Óriási a mozgás az olasz gyárak körül, ami a pletykákat illeti. A legújabb: MV Agusta Elephant! Zavart éreztek az erőben? Van is...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »