Tavaly még Stoner volt a Ducati lieblingje, de a szezon kezdete után hamarosan köztudott lett, hogy az ausztrál átigazolt a Hondához. A 2008-ban felröppent pletykák ekkor újult erőre kaptak, Rossi átigazolása a tavalyi szezon legrosszabbul őrzött titka volt, bár a Rossi-Yamaha szerelem végét hivatalosan csak Brno után jelentették be. A tavalyi tesztnapokon még a szponzor nélküli csupasz idomokkal és saját márkáját népszerűsítő bőrruhájában láthattuk először az olasz álompárost, azonban a napokban zajló Wroom kapcsán a Ducati kiadta Rossi és Hayden hivatalos ruházatát bemutató fényképeket. A dolog pikantériája, hogy a Kentucky Kid szakított eddigi szponzorával, az Alpinestars-szal, s a Rossi nevével fémjelzett Dainese-t használja ezentúl, míg a világbajnok Lorenzo az idei évtől az Alpinestars ruháit fogja viselni. A korábbi pletykákkal ellentétben
a FIAT nem szerződött át az olasz csapathoz, az autógyártó 4 év után kiszáll a motoGP-ből, így a Ducati hivatalos főszponzora nem a torinói cég lesz, hanem egy másik olasz óriás, a ruházati termékeiről ismert Diesel.
A hivatalos sajtónyilatkozatban Rossi beszélt arról, hogy a Ducati GP motorja egy valódi prototípus, más iskolát képvisel, mint a japánok, s vezetése egy sokkal nyersebb stílust igényel. Közelmúltbeli műtétjéről nyilatkozva a tavulliai elmondta, hogy a szezon kezdetére még nem lesz 100%-os, teljes felépülése csak áprilisra várható, ami stratégiailag egy nagyon bölcs kijelentés volt. A Yamahától nem győzelemmel búcsúzott, az újfejlesztésű motornak és saját egészségi állapotának köszönhetően valószínűleg a kezdeti futamgyőzelmek is elmaradnak, bár eddigi eredményei alapján a győzelmek szinte borítékolhatók.
Cimkék:
Egy jó ideje terítéken vannak már az elektromos motorok. Aki fél a hódításuktól, az az alábbi videó után rettegni fog.
Elolvasom »Egy szivárványos lóri is megirigyelhetné a Ducati legújabb versenymotorjának fényezését.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »