Az alábbi kis videók a Suzuki GP csapatának életébe engednek bepillantást. A kétkerekű utazó cirkusz mellékszereplőinek élete nem habostorta, mindenkinek több feladata van, a szakmai profizmus mellett pedig sokoldalúságra és találékonyságra is szükségük van. A fejlett országok munkamoráljának itt helye nincs: ha kell egy éjszaka alatt újjáépítenek egy összetört motort a mérnökök, technikusok. A csütörtöki és pénteki kipakolás, boksz összeszerelés, a motorbeállítás, a verseny után pedig a csapat apraja-nagyja szétszedi a berendezést, felpakolják a kamionjára, vagy előkészíti a légi szállításra. Mi ez, ha nem a profizmus csúcsa?
A garázs feltehetőleg egy edzés közben:
Verseny után a pakolás:
Cimkék:
A kép régi, így talán ez lehetett az első komoly fegyverrel felszerelt motorkerékpár.
Elolvasom »A BMW kísérleti reklámja egy újabb érdekes példája a németek mérnöki szemléletének: az emberi test is csak egy gép.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »