Tavasszal hallhattunk egy pletykát, amely szerint a Bajaj átvenné a KTM többségi tulajdonát. Ki tudja, talán csak tőzsdei spekuláció lehetett, de a hírnek volt akkora jelentősége, hogy a KTM is megszólalt az ügyben és cáfolta azt. Akkor a Bajaj csak mintegy 32 százalékos részesedéssel rendelkezett a KTM részvényeiből, azonban azt szép csendben 35,67-re növelték az indiaiak. Akarom mondani 38,08%-ra. A hét eleji gyorsjelentés szerint ugyanis a Bajaj legutóbbi akciójával már ekkora tulajdonrészt birtokol a mattighofeni cégben.
Persze a két gyártó szoros együttműködése közismert, a KTM 125 Duke is az indiai befolyásról árulkodik. A hírek szerint a nyolcadliteres gépet az indiaiak fogják gyártani és értékesíteni saját kereskedelmi hálózatukon keresztül – kivéve Európát, ahol a KTM felügyeli a motor forgalmazását. Az mindenesetre kérdéses, hogy a DGF Cross Industries meddig bírja tartani magát elképzeléséhez, amelyben a KTM részvények 51 százaléka feletti felügyeletről beszéltek.
Cimkék:
Nem sok értelme van egy autó és egy motor teljesítményét összemérni. Ez az összehasonlítás azonban bámulatos.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »