A Tucano Urbano márka termékei alapvetően az olasz piac követelményei alapján kerültek kifejlesztésre. A nagyszámú talján robogósnak, városi motorosnak illetve magának a motorozásnak van akkora (pénzügyi) jelentősége Olaszországban, hogy egy ilyen márkát eltartson a piac, annak legyen létjogosultsága. Az Európa-szerte terjeszkedő cég nemrégiben szerződött a solo masagio nevű reklámügynökséggel, az együttműködés keretében 12 reklámfilmet rendeltek a városi tukánnak. Az első két filmben is tetten érhető az olasz emberek egyik komoly születési „hibája”: az életvidámság. A rövid videókból sugárzik az életigenlő humor.
A második, a „Ti gonfio” – „Te felfújva” című reklám a november elején megtartott EICMA-n második helyezést ért el a reklámoknak kiírt szavazáson.
Mindkét reklám külön érdekessége, hogy valójában nem is létező termékekkel reklámozza a márkát (no meg persze egy vonzó zöld szemű hölggyel…), de ez semmit nem von le értékükből. Ha hinni lehet az olaszoknak, a következő filmekben már valódi termékek fognak szerepelni, reméljük azok is hasonlóan kreatívak lesznek.
Cimkék:
A képeket elnézve azt gondolhatnánk, egy egyedi átalakítást láthatunk. Valójában az indiai Royal Enfield legújabb típusának kiszivárogtatott fotói kerültek fel a netre.
Elolvasom »Íme a Piaggio csoporthoz tartozó Aprilia és Moto Guzzi 2011-es újdonságainak hivatalos videói.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »