A légzsákos kabátok piaca még csak fejlődésének kezdeti szakaszában van. Kétség kívül a Dainese és az Alpinestars termékei képviselik a jelenlegi csúcsot, bár azok egyelőre még nem kaphatóak és borsos áruk miatt egyébként sem valószínű, hogy roppant népszerűségre tesznek szert. A racionalitás talaján maradva egyelőre csak az elsütődrótos kabátok közül válogathatunk, mint például az általunk is kipróbált MotoAir. A nagyobb gyártók közül egyelőre csak a Spidi adott ki hasonló terméket. Most azonban az Aprilia is beszáll ebbe a versenybe.
Az Aprilia Airbag kabát a szegmensben elvárható mutatókkal rendelkezik, a kioldás pillanatától a széndioxid 80-85 ezredmásodpercen belül fújja fel a lufikat, amelyek védik a nyakat, a gerincet és a keresztcsontot. Természetesen ha a kabátot nem éri jelentős sérülés, az újra használható a palackok feltöltése után. A kabát különlegességét az adja, hogy az egyedülálló módon teljesíti a EN1621-2:2003 védelmi normákat (felfújt állapotban).
Az Aprilia Airbag kabát teljes egészében Olaszországban készül és a Piaggio csoport kereskedői hálózatán keresztül vásárolható meg.
Cimkék:
Ha egy kép többet mond ezer szónál, akkor egy film egy egész regény. A Piaggio filmbeli szerepléseinek 60. évfordulóját ünnepli.
Elolvasom »Mindig érdekes bepillantani egy gyár működésébe, különösen ha az kedvenc termékünket, azaz motorkerékpárokat gyárt.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »