A cikk alcíme, illetve maga a trend a vissza a gyökerekhez kifejezéssel is illethető. A Honda nem véletlenül a legnagyobb, legjelentősebb motorgyártó világon, 1969-ben piacra dobott egy olyan motort, amely (ismét) megrengette a világot. A CB750 egy sornégyes, négyütemű, a kor technikai színvonalának megfelelően eredetileg SOHC vezérlésű gépezet volt, valamint a jelenleg motorokról alkotott képünk egyik legjelentősebb formálója lett. Az utóbbi évek (bő egy évtized) után az egykori csúcs ma a középkategóriát jelenti: a 750-esek visszatérnek. Ma bő száz lóerős teljesítményűk már nem is feltűnő, azonban a közelmúlt népszerű hatszázasaihoz képest messze barátságosabb nyomatékleadásuknak hála sokkal nagyobb élményt jelent egy ilyen masina. A korábbi pletyka, ahogy az lenni szokott ilyen esetekben, nem volt alaptalan: a hamarosan kezdődő kölni Intermot előtt az olasz motoblog publikálta a legújabb Suzuki kiszivárogtatott képeit. A hivatalos bemutató után a masina technikai adatait is megismerhetjük.
Cimkék:
Akadnak olyan mérnöki teljesítmények, amelyek előtt mélyen meg kell hajolni. Ilyen a V8-as Ducati blokk.
Elolvasom »Az Intermotra készülő Ducati egyik újdonságát a paravánok mögött lefotózták, és mindjárt közzé is tették az interneten.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »