A kis egyhengeres Honda Monkey sok országban népszerű motorkerékpár. A tegnap bemutatott Ducati V8-as alkotójának, Dieter Hartmann-Wirthweinnek azonban nyilvánvaló módon sokhengeressé kellett alakítania a kis japán mopedet. Itt is a precíz mérnöki munkára és az optimalizálásra törekedett, így a lökettérfogat mindössze 125 köbcentiméterig szaladt el, a hengerek száma azonban nem állt meg 4 alatt!
A blokk technikai adatait sajnos nem ismerjük, azonban a modell-szerű méretek ellenére teljes értékűen működik, amelyet az alábbi, az első tesztelést bemutató videó is bizonyít:
Cimkék:
Az összes technikai adatuk ismert volt már, mégis most állt hivatalosan is nyilvánosság elé a kölni Intermoton a BMW két új óriása: a K1600GT és GLT.
Elolvasom »Bizonyára sokaknak tetszik a gigantikus angol nagyvas, a Rakéta, azonban idegenkednek a hatalmas tömegtől és teljesítménytől. Rájuk gondol a Triumph a Thunderbird Storm modellel.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »