A fenti kijelentés némileg sántít, hiszen a Schuberth a motorosok körében jól ismert C, S és R szériái mellett hosszú évek óta gyárt sisakokat autóversenyzők számára. Közismert dolog, hogy a gyártó Michael Schumacherrel, a hétszeres F1 bajnokkal együttműködve számos fejlesztést eszközölt sisakjain, a versenyek során szerzett tapasztalatok nagy segítséget nyújtottak a fejvédők tökéletesítésében. Az sem titok, hogy Schumi az aktív autóversenyzés után kipróbálta a kétkerekűek világát is, a korosodó bajnok azonban itt már nem sok eredményt produkált.
Egy dolog azonban biztosan a nevéhez fog fűződni: ez pedig a Schuberth első motoros sportsisakja. A médiában ugyan már 2008-ban láthattuk a prototípust, amelyet a német híresség viselt kétkerekű kalandjai során, a Schuberth a véglegesített változatot SR1 típusjelzéssel hamarosan piacra dobja. Ugyan egyelőre sokat nem lehet tudni az új fejvédőről, a részletekből azonban sejthető, hogy egy egészen új, a jelenlegi koncepciókkal szakító konstrukcióról beszélhetünk. A sisak premierje alig két hét múlva, a kölni Intermot kiállításon lesz.
Cimkék:
A Suzuki sem akar kimaradni a jóból, most már világszerte a 750-es GSR-ről pletykálnak.
Elolvasom »Reggelente megszokott látvány a városokba igyekvő autósok áradata. Pedig ingázni lehet motoron is. Ráadásul útra sincs szükség.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »