Akárcsak az élet bármely területén, a motorozásban is vannak trendek. Az utóbbi években egyre-másra adják ki a gyártók régi, nagy nevű típusaik korszerű, újragondolt változatait. A Yamaha VMax, a Teneré, a Diverson, a Super Teneré megvalósult projektek. A Harley-Davidson jegyezte időszak alatt rebesgették (remélték?) a Cagiva Elefant visszatérését, a Honda Africa Twinjének késői leszármazottjáról nemrég újra hallhattunk, néhány éve pedig az Aprilia Tuareg feltámasztásáról pletykáltak a motoros újságírók. A Dorsoduro bemutatása csak felerősítette az Aprilia legendás masinájával kapcsolatos pletykákat, sokan már most tudni vélik, hogy az Aprilia nem egy, hanem három új motort fog bemutatni. A hypermoto stílusú Dorsoduro mellett sokan az elvileg azonos blokkra épülő, mostanság népszerű túraenduró Tuareg utódmodelljét szeretnék látni a milánói kiállításon. A harmadik masina a remények szerint a szintén régóta várt V4-es bulihuligán Tuono volna. Másfél hónap múlva megtudhatjuk, az Aprilia tényleg letámadja-e a piacot egyszerre három új modellel…
Cimkék:
Első szabály: A gumis fele legyen lefelé!
Elolvasom »A Suzuki is beszáll az elektromos robogók gyártásába? Utakon a prototípus e-Let.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »