A kínai, olasz versenytársak mellett a Peugeot Scooters az 50-es robogók európai piacának mintegy ötödét birtokolja. A Kisbee az első járgányuk, amelyet a franciák a cég reformja után tervezetek és helyeztek kereskedelmi forgalomba. A kis ötvenes robogó már tavaly feltűnt a szakkiállításokon, július végén pedig a masina piacra dobását is bejelentették. A 12 colos kerekekkel, 170-es első féktárcsával, mintegy 3.7 lóerős teljesítményével és 6.8 literes tankjával ez a masina a városi közlekedésre termett. A gazdaságossághoz két tényező, az alacsony, 2.8 literes fogyasztás és a kedvező vételár járulnak hozzá. Saját hazájában most 1199 eurós áron lehet a kis masinához hozzájutni, de Európa-szerte számos országban hasonló árszinten vásárolható meg – ezzel pedig az olcsó kínai modellek mellett egy valós alternatívát jelenthet sokak számára. A hírek szerint a közelgő kölni Intermot kiállításon a Peugeot bemutatja a robesz nagytestvérét, a 125 köbcentis erőforrással szerelt változatot. Európában többfelé a B kategóriás vezetői engedély birtokában vezethetők a 125-ös motorok, hasonló árszínvonal mellett pedig egy újabb érdekes és költséghatékony alternatívával bővülhet a piac.
Cimkék:
A nemrégiben újraélesztett Norton első típusáról végre készült egy jó minőségű promóciós film.
Elolvasom »A Suzuki sem akar kimaradni a jóból, most már világszerte a 750-es GSR-ről pletykálnak.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »