Elég sok Gixxert látni a közutakon, de félreértés ne essék, ez egy keményvonalas versenymotor, amely mindig is meghatározó volt kategóriájában. Az első, 750-es modell tömege az új hűtési rendszernek hála alacsonyabb volt vetélytársainál, a konstrukció sikerét pedig a kezdetektől elért versenygyőzelmek és a folyamatos fejlesztések alapozták meg. A méltán híres GSX-R modellcsaláddá 1996-ban vált, amikor is a „Sevenfifty” kisöccse, a 600-as változat is a piacra került. A siker ebben a kategóriában sem maradt el, az első két modellévben a superbike világbajnokság supersport kategóriájában világbajnok lett a motor. A különböző fejlesztések mellett nagy mérföldkő volt még 2001, amikor is az 1000-es Gixxer hódító útjára indult. A legutolsó, K9/L0(/L1?) modellre alapozva adta ki a Suzuki az évfordulós GSX-1000R-t, a sikeres 25 évet megünneplendő. Az alábbi videókban a GSX-R család fejlesztéséről láthatunk egy rövid ízelítőt.
Cimkék:
A hivatalos bemutató előtt íme két újabb promóciós videó az új ZX-10-ről. Az egyik, valamint a Kawasaki nyilatkozata érdekes lehetőségeket vet fel.
Elolvasom »Roland Sands a saját magáról elnevezett motorépítő műhelyben egy 320 km/h-ás sebesség elérésére képes speed-chopper megalkotását tűzte ki célul.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »