Bár a megaendurók etalonja mind a mai napig a BMW R-GS, egyre-másra érkeznek a hírek a többé-kevésbé konkurens modellekről. A Triumph egyelőre még semmi konkrétumot nem közölt legújabb motorjáról, de úgy tűnik, az egyelőre Triumph Adventure néven emlegetett modell(ek) a BMW kisebbik Gelände/Strasse motorjának, az általunk is kipróbált F 800 GS-nek fog(nak) közvetlen konkurenciát teremteni. Sajnos a legutóbbi filmben is csak közhelyeket hallhatunk, amelyek szerint egy túraendurónak „nyomatékosnak” kell lennie, az úton „finoman és lágyan” működnie, „teljesítmény leadása jól vezérelhető”, ugyanakkor „izgalmas csúcsteljesítménnyel” és „kompakt méretekkel” rendelkezik. Remélem a következő, szeptember eleji frissítésben már valami érdemleges információt, adatot is kapunk.
Cimkék:
Meghívást kaptunk a Kossuth rádió Ütköző című műsorába, amely a motorozás biztonságáról és az EU viszonyáról szólt.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »