Az amerikai Allstate biztosítócég nemrégiben két reklámot adott ki, melyekkel motorosokat céloznak meg. Míg a Bennetts vonzó fiatal hölgyekkel próbálja felkelteni a két keréken közlekedők figyelmét, addig az Allstate inkább a motorokkal próbál elgondolkodtatni. Egész pontosan a motorok baleseteivel.
A filmek alapkoncepciója azonos. Az első videóban motorok bukását mutatják be, motorosok nélkül: a biztosítás fontosságát a képzeletünkre bízzák, mivel normál esetben a motorok nem egyedül buknak.
A videó werkfilmjét is kiadták, ebben látható, hogyan gyorsítják fel a motorokat a kívánt sebességre, a kamera mögötti kamera érdekes bepillantást enged a forgatásba.
A második film ötlete hasonló, egy esés során keletkező sérüléseket mutat be, a mottó, hogy a motorok nem érzik a sérüléseket – ellentétben az azon ülőkkel.
Cimkék:
Nem csalás, nem ámítás. Ha résen vagy és jól válaszolsz, hetente értékes Motul terméket nyerhetsz.
Elolvasom »Nem csalás, nem ámítás. Ha résen vagy és jól válaszolsz, hetente értékes Motul terméket nyerhetsz.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »