A tavaly csődvédelmet kért legendás olasz cég szappanoperájának vége. Az anyagi gondokkal küzdő vállalatot ugyan megpróbálta megvásárolni az olasz miniszterelnök öccse, de a hosszú heteken keresztül zajló tárgyalássorozat még június végén lezárult. A szakszervezet nem ment bele abba, hogy az új tulajdonos néhány modell megtartása mellett átállítsa az üzemet robogók gyártására.
A múlt hét végén az olaszok bejelentették, hogy a céget szeptember végén véglegesen felszámolják, addig a vállalkozás tulajdonában lévő javakat és néhány megmaradt motort kiárusítanak (pl. 3600 euró egy nullkilométeres, 2007-es 9 ½). A döntéssel az olaszok több szinten is vesztettek. A cég üzleti modellje ugyan csődöt mondott, de egy újabb legendás márka tűnik el a történelem süllyesztőjében. Ugyan egy alig 100 fős vállalkozás nem a legnagyobb munkaadó, de újabb munkahelyek szűnnek meg, a Garelliket pedig jó eséllyel nem Olaszföldön fogják gyártani hamarosan.
Cimkék:
Nem csalás, nem ámítás. Ha résen vagy és jól válaszolsz, hetente értékes Motul terméket nyerhetsz.
Elolvasom »Nem csalás, nem ámítás. Ha résen vagy és jól válaszolsz, hetente értékes Motul terméket nyerhetsz.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »