Múlt hét második felében Garmisch Partenkirchenben meglátogattuk a jubileumi, 10. BMW Motorrad Days találkozóját. Mivel a márka egyik legjelentősebb – ha nem a legjelentősebb – modellje, a Gelände Strasse idén 30 éves, értelemszerűen egy nagy, “30 years GS” feliratú sátorban emlékeztek meg a bajorok erről a jeles jubileumról. Hogy mik történtek a sajtótájékoztatón, arról a találkozóról szóló cikkünkben külön is megemlékezünk. Ami számunkra lényeges: a következő kis filmmel nyitották a rendezvényt, amely ott és akkor biztosan mindenkinek megbizsergette a gerincét. Íme:
Számunkra, magyarokra nézve igen hízelgő, hogy a BMW dízelmotorjainak hírét megalapozó Dr. Anisits Ferenc mellett a legendás G/S modellt is egy honfitársunknak, Laszlo Peresnek köszönhetjük. Amikor odamentünk hozzá, így üdvözölt: “Sziasztok, Peres Laci vagyok!” – és elmesélte, hogy is jött létre a GS több mint három évtizeddel ezelőtt. A továbbiakat azonban tényleg egy másik cikkben…
Cimkék:
Nem csalás, nem ámítás. Ha résen vagy és jól válaszolsz, hetente értékes Motul terméket nyerhetsz.
Elolvasom »Amikor Valentino Rossi megsérült, arról volt szó, hogy majd csak szeptemberben térhet vissza. Ehhez képest máris túl van első tesztjén!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »