Látjátok, mi a lényeg a lépben? Nos, éppen az, ami nincs rajta, azaz a vezetékek, csövek és kábelek! Hiszen egy chopper egyik lényege a letisztultség, abba pedig ezek kevéssé illenek bele. Mindezek eltüntetése a kormány belsejében azonban házilag még a lelkes crúzolóknak sem egyszerű. Szerencsére van megoldás!
Az amerikai Custom Cycle Control Systems készen kínálja azt a kittet, amelynek segítségével nem csupán a fék- és kuplungbowden, de még a féktartály is eltűnik a kormányról. Ugyanis minden annak belsejében kapott helyet. Ezzel azonban nem elégedett meg a valóban igényes motorok építésében jeleskedő cég: az összes komfortfunkció működtetőegységét apró krómozott gombok képében úgy helyezte el a kormányvégeken, hogy azok a stílust a legkevésbé sem rombolják.
Néhány motorosnak kis csalódás lesz, hogy az irányjelzők jófajta régi bajor szokás szerint külön gombként jelennek meg a két markolaton – de a stílus nem tűr meg holmi kiálló billenőkapcsolót. Érdekesség, hogy például a bal markolat elcsavarásával kapcsolhatjuk a refkeltort, hogy a folyadék-tartályok a markolatok belsejébe kerültek, illetve hogy (hiszen Amerikában vagyunk!) a jobb markolat alatt még egy gázkar-rögzítőt is találunk, hogy a hosszú egyenes szakaszokon pihenhessen a jobb kezünk.
A gyártó igen hosszú vezetékezéssel szállítja a markolatokat, így azokat mindenki maga szabhatja végleges hosszúságúra – biztos, hogy a legnyújtottabb villában is előre fog érni, aminek előre kell. A markolatok minden típusra felszerelhetők, ráadásul semmilyen különleges szerszám nem szükséges ehhez a művelethez. Akinek felkeltette érdeklődését a kiegészítő, minden szükséges információhoz hozzájuthat itt érdeklődve.
Cimkék:
Mondhatni a szokásos autó a motor ellen videó, de van egy lényeges különbség: itt és most két BMW küzd meg egymással.
Elolvasom »Izzókészlet, EÜ doboz rendben.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »